Wednesday, March 27, 2013

Sa stii mai multe sa fii mai bun

Poate suna a slogan pentru o campanie, dar de fapt este motto-ul saptamanii altfel.
Daca aveti copii la scoala sigur stiti ca de ceva vreme se organizeaza "Saptamana altfel" intre 1 -5 Aprilie.
O initiativa de apreciat, pentru ca isi propune ca timp de o saptamana elevii sa aiba activitati extrascolare si extracurriculare. 
Pe vremea cand am facut eu scoala m-as fi bucurat daca timp de o saptmana as fi avut posiblitatea sa fac si altceva decat orele impuse.

O propunere foarte frumoasa pentru piciul tau in saptamana asta libera vine de la Asociatia Descopera Natura, Dacia Plant si FotoUnion.
Despre Mugur si minunatia lui de scoala am mai povestit eu dupa ce am avut ocazia sa-l intalnesc si sa ma pierd in povestile lui despre natura si frumusetea vietii.
Timp de o saptamana copilul tau ar putea sa descopere si el universul lumii plantelor alaturi de Mugur.
Sesiunile vor avea loc la Tete-a-tete in Herastrau, zilnic intre orele 10 - 16.
Daca esti parinte sau profesor si iti surade aceasta idee, tot ce trebuie sa faci este sa suni sa faci o programare la numarul 0733.243.784.
Baietii de la FotoUnion vor fi de asemenea acolo in fiecare zi pentru sesiuni foto pe durata atelierelor.

 




No comments:

Post a Comment