Monday, December 17, 2012

Redd's Winter Collection

Vineri am avut placerea la invitatia Ancai Duma sa particip la Redd's Winter Collection cu ocazia lansarii  Redd's cranberry. 

Redd's cranberry este prima bere cu merisoare din Romania si este destinata bineinteles cum era de asteptat sexului frumos.
Lansarea Redd's Winter Collection a avut loc la Luna Cafe, si a fost organizata de cei de la The Practice. Monica a fost o gazda desavarsita si ne-a facut sa ne simtim ca acasa.

Ca sa intram in atmosfera evenimentului domnul Mihai Cosmatchi ne-a trecut printr-o scurta istorie a bijuteriilor de la Art Nouveau pana in prezent. Daca vreti sa aflati mai multe il puteti gasi la Fundatia Calea Victoriei unde cele pasionate pot afla in detaliu cum a creat fiecare designer in parte bijuteriile pentru care a ajuns celebru.

Josephine a realizat o colectie de bijuterii cu cristale Swarovski inspirate de merisoare.M-am numarat si eu printre norocoasele care au primit cu ocazia evenimentului o pereche de cercei minunati, pe care i-am pus in urechi de-ndata ce i-am primit si nu i-am mai dat jos de atunci.


Daca nu ai incercat pana acum Redd's cranberry, te sfatuiesc sa incerci una data viitoare cand iesi in oras cu fetele, pentru ca este o reinventare a berii. Daca te regasesti printre cele carora le place berea fructata ar fi pacat sa nu incerci si aroma de merisor.

Asa ca multumesc Anca pentru o seara frumoasa alaturi de oameni frumosi.



No comments:

Post a Comment