Tuesday, October 23, 2012

Cat timp a trecut de cand ai facut ceva prima oara?

Cat timp a trecut de cand te-ai intrebat asta ultima oara? Cat timp a trecut de cand ai simtit ca faci ceva pentru tine?
Maine seara o sa plec pentru prima oara cu trenul spre Cluj. Poate pare de necrezut ca pana acum nu m-am incumetat pana acum sa o fac si pe asta. Si nu pentru ca as fi vreo sclifosita care sa plece cu dezinfectantul la purtator si cu cearsafuri de schimb in caz ca cele din hotel au o dunga stramba, dar pentru ca nu s-a ivit pana acum ocazia sa fac un drum cu trenul care sa dureze atat.
Pe o parte din colegii de tabara ii cunosc deja si cu cei noi sper sa apuc sa beau un ceai la vagon restaurant, si sa schimbam o poveste.
Ma bucur mereu sa cunosc oameni frumosi si cred ca o sa am ocazia si in zilele care urmeaza sa petrec timp in compania unor oameni deosebiti.
Tot din ciclul cat timp a trecut de cand ai facut ceva prima oara sunt si unele din minunatiile pe care m-am bucurat sa le gasesc in program. N-am tras niciodata cu arcul, n-am calarit niciodata....un cal, n-am avut prilejul sa descopar dacii liberi, n-am ascultat povestile lor despre ceai si plante si n-am patruns in initimitatea modului lor de viata cum o sa o fac in zilele ce urmeaza.
TFB2 e o gura de aer care vine pentru mine intr-o perioada nebuna, trista, agitata, distrata, zbuciumata, partial voit uitata....asa ca diseara o sa-mi fac bocceluta cuminte ca sa pot pleca intr-o noua poveste ca vantul ori ca gandul.
Daca-ti dai prilejul din cand in cand sa respiri adanc si sa te rupi cateva momente de nebunie, ai sa descoperi mereu ca se traieste frumos, ca lucrurile mici te fac infinit mai fericit, ca oamenii de care ai nevoie iti apar in cale de unde nu te astepti si ca evadarile de care ai nevoie se ivesc cand trebuie.
Sper sa pot sa scriu si din tinutul de poveste in care plecam, daca nu, la intoarcere cu siguranta revin cu imagini si impresii :)
Ia-ti 5 minute astazi si fa ceva nebun si frumos pentru tine ;)

P.S multumim Daciaplant si Sony

No comments:

Post a Comment